TengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengkuRaihanaTengku:)

Tuesday 11 June 2013

tengku azree tengku raihana only and only !!

ASSALAMUALAIKOMMMMM CINTA :)

oKey dan oKey raihana kat sini di sini dan di sini !!! di sini lahhh ! wall neh okeyh! haha..
ekceli agak bosan dan bosan sebab perot lapar dan lapar ! tp im puasa okey...!
dak weh aku bukan nak ceta benda tuh suma aku sebenarnya falinggg in love lah.. kahkah! aku rindu boyprends aku TENGKU MOHD AZREE ! azree dan azree dan azree lagiiiiiiiii ! ( sorry bie syg suka pnggil azree okey not pakku ) hahaha ! 

of the moment aku tak pernah rasa bjauhan tak dapat tatap wajah dy tak dapat mcm psgan lain dpt tp aku dah mampu memiliki kasih syg dy ! thankyou okey. 
hah since 2 3 hari ny aku makin pelik.. sebab makin hari makin caring pulok dy syg pulok dy kat aku ! aku bukannya ada apa2 yg menarik dengan pqangai mereng tak betoi ckp ikot dan jaa tp untuk maki dy sorry la bukan jnis aku okey.. tp klo bohong skali siaplah boikot dy ok.. haha.. dy besa kena dah x silap dah 3 4 kali kot aku ignore mcj call whatsapp dan lain2...puas pujukkan syg ? hahaa...

td call hg nak pjuk konon-kononnya taw pon cari balik tak mau kawan konon tara mana sgt.. puuihh ! then boleh main teka buah genuak pulok hg neh bie oii.... hahaha..
okey aku kenai dah buah tuu busuk pianggg :(
texting pulok slot tkejut  :


bie : syg jom tunang !
aku : papa? seriously ?
                bie  : ya tgk acc ckop tp nnty syg ?
      aku : okey insyallah okey !

hg taw dak bie hg purpose or what ? okey damn aku terharu dan macam aku nak bngun jerit loncat-2 weh... gila ! nevermind gila ka apa ka janji hg sayang aku kan kan kan ?? hahaha..aku makin sayang hg weh.. weh cmna aku nak pi klo kena 6 bulan ny ? aku tak sanggup tgk hg dengan lain. aku xsnggup hg di miliki dgn lain. aku tak mau bie. sbb susah nak cari cam hg bie hat suka pekena aku suka denda aku buli aku merengek ngan aku gedik ngn aku pnggil aku ikot dan hg ja suka hati cinta hg ja kan... wellkk :P aku sayang hg bie oii ! 

kau ada bie ? haha :) im yours sayang !

bie even org bukan yg petama tp no empat ( hampeh ) org nak jadi yang terakhir dlm hidup bie boleh ? yela sbb b suka pelik-2 susah nak jaga taw dak..! tp xtaw lah napa aku boleh syg hg bie oiii... byk kita share kan even jauh rindu tetap ada kan ? wlupon sekejap kita di takdirkan bjupa tp kenangan tuh best kan ? sometime egt balik okey sumpah malu dan lawak kan ? bie... egt dak hari tuh syg merungut kan best kalo demam syg ny boleh bluetooth kat bie baru adil and square kan ? hahaa.. last-2 b kena jugak demam... hahahaa.. pdnmuka ! see how much better we get close right? haha.. bie lepas ny update selalu taw status whatsapp taw.. syg suka lah ! hahahaha ! ok chow noh sebab ketat hidunggg ar wehh ! rarey sunggoh penat ! weh jgn gedik curang okey.. ny blog mmg kat hg pon.. nak kutuk lebih2 stg aku gak kena balik..  wellkkk :P 
hg bie pembuli tegar okey ( selamat kata kat hg bie sbb hg tgh tidor skrg ny )
hahahahaa !
goodnight hulk !

until the end ! hopeless sayang :)
ameennnn !





No comments:

Post a Comment